Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów
Jeśli chcesz wymienić przedmiot
Zazwyczaj 99% procent zamówień wysyłamy w ciągu 24 godzin od złożenia natomiast pilne najszybciej jak to jest możliwe. Reszta czasu dostawy jest zależna od wybranego przewoźnika. Najszybciej zamówienia dostarcza firma InPost
Od systemu przelewy24 powinien przyjść mail z linkiem do opłacenia
lub
Wpłatę przelewem prosimy wykonać na konto bankowe:
Nr konta …..Odbiorca: guslavia.pl
W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia lub imię i nazwisko.
Na wpłatę czekamy do 7 dni od dnia zamówienia.
Aby przyspieszyć realizację można wysłać mailem lub telefonicznie skan lub potwierdzenie płatności. Można również ponowić zamówienie, a obecne nieopłacone anulujemy.
Tak możesz zmienić ale napisz do nas najszybciej jak to możliwe. Zamówienia realizujemy bardzo szybko.
Od przewoźnika przesyłki otrzymasz na telefon sms lub maila z kodem śledzenia przesyłki.
Płatności kartami realizujemy przez bezpieczne płatności online i nie widzimy Twoich danych kart kredytowych
Wysyłany z Polski do wszystkich krajów w Unii Europejskiej
Tak oczywiście wszystkie zamówienia wysyłamy w jednej paczce. W przypadku dwóch zamówień łączonych zwracamy jeden z kosztów wysyłki.
Od systemu przelewy24 powinien przyjść mail z linkiem do opłacenia
lub
Wpłatę przelewem prosimy wykonać na konto bankowe:
Nr konta ….Odbiorca: guslavia.pl
W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia lub imię i nazwisko.
Na wpłatę czekamy do 7 dni od dnia zamówienia.
Aby przyspieszyć realizację można wysłać mailem lub telefonicznie skan lub potwierdzenie płatności. Można również ponowić zamówienie, a obecne nieopłacone anulujemy.
Jeśli chcesz wymienić przedmiot
Zwroty i wymiany
Zwroty zgodnie z ustawą. Zwrotowi podlegają produkty nieużywane z wyłączeniem produktów personalizowanych oraz w przypadku indywidualnej zmiany koloru nadruku.
Staramy sie aby takie sytuacje nie występowały ale jesteśmy tylko ludźmi. Napisz do nas lub zadzwoń. Wymiana produktu na nasz koszt i najszybciej jak to mozliwe
Obowiązkiem przyjmującego zamówienie jest sprawdzenie stanu przesyłki. W przypadku uszkodzenia proszę spisać protokół z kurierem. Zajmiemy się reklamacją. Nasze produkty nie są wrażliwe na uszkodzenia
Napisz najpierw do nas czy zwrot jest możliwy i prześlij po naszej akceptacji na adres sklepu guslavia.pl ul ……
Napisz do nas lub zadzwoń, koniecznie podaj numer zamówienia
Jak najszybciej do nas napisz lub zadzwoń. Jeśli zamówienie nie zostało wysłane to szybko zmienimy w innym przypadku mogą być problemy z przekierowaniem
Tak ale prosimy o szybką informacje o zmianach lub anulowaniu. po otrzymaniu statusu „w realizacji” zmiana może być niemożliwa